Läkarbesök

Ringde till jobbet igår och sa att jag blev hemma idag, pga att Casper hade feber igår igen när jag hämtade han på dagis.Så i morse när vi vaknade så ringde jag Vårdcentralen för det är inte normalt att hosta,ha feber som kommer och går i 3 veckors tid.
Så klockan 10.30 fick jag komma dit med Casper och det visade sig att han hade fått öroninflamation på höger öra så det blev en penicilin kur på fem dagar.Läkaren sa att han skulle få Kåvepenin,men då sa jag att när han åt det senast så fick jag inte i han något alls.Så då fick han Amimox med jordgubbs smak så det funkar mycket bättre=)Han ska ha det 2 gånger om dagen.Så om 3 månader så ska han väl dit igen för koll och se om det är borta.
Natten har varit bättre i varje fall han vaknade klockan 05.30 för första gången på hela natten,så då klev jag upp och gjorde välling,han åt upp alltihopa.Men han ville inte sova mera sedan.Så det var bara att kliva upp.
Så jag hoppas nu att han blir frisk,för nu är jag less alla sjukdommar.Så nu får det vara bra:)
Casper har precis fått sin välling och penicilinet så nu sussar han så sött=)
Nu måste jag sätta på hurran är så fruktansvärt sugen på kaffe.Ha det gott kram kram/ Mia

Kommentarer
Postat av: Kikki

Stackars liten!!!

Vilken tur att du gick till läkaren med honom!!!!



Hälsa till sjuklingen!

Kikki

2009-09-23 @ 07:50:48
Postat av: Jessica

Tjo! =)

Men nu du damen... har jag lydit dig och uppdaterat min blogg lite.. men var tog du vägen dådå?? =) Din tur nu va ;)



hoppas ni mår gött alla 4. Kramar i massor!

2009-09-25 @ 23:01:49
URL: http://magnussonjessica.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0