Jobb

Igår klockan 06.15 skjutsade Stefan Casper först på dagis,sedan mig på jobbet=)Jag började klockan 07.00 å jobbade.Det var väldigt roligt=)Träffade många härliga arbetskamrater.Sen på eftermiddagen så ringde Stefan till mig ,och sa att dom har ringt från dagis.Casper hade feber,så det var bara för Stefan att åka och hämta honom.Dagis personalen sa att Casper inte hade ätit något på hela dagen,inte ens vatten hade dom fått i han.Men när Stefan kom hem med Casper så fick han en youghurt oxå drack han,han åt upp allt=)men idag verkar han inge sjuk,jag fick i han en hel portion med gröt plus vatten till=)så det var ju bra.
Men jag blir hemma i morrn från jobbet,eftersom att Casper måste vara feber fri i två dagar innan han får gå på dagis igen.Så det blir VAB i morrn.
Det är ju mindre roligt att vara hemma med tanke på, att jag började mitt nya jobb på Ljustagården igår.Men va är det att göra.Barna går ju i första hand=)Men jag är ju ledig Fredag,Lördag och Söndag så förhoppningsvis piggnar han på sig,så att han kan gå på dagis på Måndag så jag kan återgå till jobbet igen=)Så idag så ska jag bara vara hemma och mysa med min son=)Men just nu ligger han och sover så han lär ju sova nån timme i varje fall=)hoppas jag på.
Men nu ska jag återgå till teven och Våra bästa år=)
Hej då allesamman kanske skriver något mera senare idag=)Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0