Indal

Hallå hallå nu var det länge sedan jag bloggade,men först så blev Casper febrig när han var på dagis.Så jag fick ta ut vård av barn.Och sedan blev jag så himla dålig :(Jag hade så ont i koppen,halsen,hosta,febrig.
Så det blev sjukhuset,fick åka till infektion där dom tog en massa prover bla. på svininfluensan.Dom hade värsta skyddsutrustningen på sig,munskydd,förkläde och vinylhandskar.Men som tur var det ingen svininfluensa,jag hade bara fått en väldigt kraftig infektion.Men nu ä jag bra igen vilket är skönt,men nu tror jag Casper börjar bli dålig igen för han har en himla hosta,snoren rinner:(jag hoppas han bli bättre för jag har inte lust att vara hemma till veckan igen,för jag har precis börjat på ett nytt jobb.Så det käns inte så roligt:(men vad gör man inte för sina barn.
Barnen går ju först och så är det ju:)men jag hoppas att dom förstår det:)när man har småbarn som nyss har börjat på dagis så blir det mycket sjukdommar,så det lär ju inte vara sista gången.
Just nu så sover Casper,han åt endast 30 ml välling så det var ju inte mycket.jag hade hoppats på att han skulle äta mera men jag kan ju inte tvinga honom om han inte vill ha.Han har endast ätit gröt i morse och två youghurtar idag oxå fick han lite glass, så det e ju väldigt lite för att vara Casper.Så jag hoppas att det vänder för jag orkar inte med några mera sjukdommar nu,för det har varit så mycket nu.
Jag och Casper är i Indal  nu i varje fall:)och hälsa på Pappa/Morfar men innan vi åkte hit så stannade vi till hos Syrran/Moster för vi skulle köpa en barnbilstol till Casper och det blev jätte bra,den passade perfekt i bilen.Så det var skönt:)Slapp vi åka på barnenshus å köpa en.Och den stolen kan han ha fyra eller om det var fem år till:)så det e bra de för det e ju inte billigt med en bilstol direkt.Tänkte lägga ut en bild sen när jag kommer hem, så ni får se den fina stolen.Plus lite andra bilder som jag har knäppt:)
Nu ska jag umgås lite med Pappa och Bibbi ha en trevlig Lördag kväll Hej Svejs!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0