Hua vilken natt

Godmorgon alla människor oj oj vilken natt,vad Casper har gnällt.Jag har minst varit upp och gjort välling 3 eller om det var 4 gånger i natt.Oxå har han hostat så himla mycket,men han hade en temp på 37,7 i morse klockan 06.00.Och klckan 08.00 i morse fick han gröt men jag fick ju lura honom lite youghurt så han skulle äta upp gröten.
Så jag är ganska så trött idag,så när Casper ska sova nästa gång så ska jag oxå lägga mig ner en stund:)
Nu sitter Casper i köket med Pappa/Morfar och Bibbi(Mormor) och leker och jag sitter i salen och skriver lite:)men vi ska snart ut med korna på bete:)Casper tyckte det var intressant igår när vi hjälpte till och hämta hem dom:)men dom blev jätte rädda för barnvagnen:)
Nu tänkte jag ställa en fråga?Är det någon som är intresserad av att köpa en barnbilstol(babyskydd)från nyfödd,bild kommer senare:)nu blir det frukost:)Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0