Tisdag

Jaha nu har man jobbat första helgen på Ljustagården och det gick jävligt bra,men det är väldigt långa pass.
Man blir lite slut i benen,jag jobbade 12-21 på Fredagen oxå jobbade jag 08.00-21.00 Lördag och Söndag.Sen var jag ledig Måndag,Tisdag och Onsdag=)
Igår så hade vi tvättstugan,vi hade hur mycket tvätt som helst.Oxå busade jag med min son förstås,han e ju överallt och ingen stans mammas lilla hulligan=)Och nu har han börjat att krypa riktigt oxå,men han ålar fortfarande oxå reser han på sig överallt,och i bland så tror han att han kan gå=).Dammsög och torkade golven gjorde jag oxå,jag fattar inte att det blir så skräpigt.Stefan dammsög och torkade golven i Lördags=)
Idag vaknade Casper 06.30 fick välling men ville absolut inte ha så mycket,efter en stund så blev det lite gröt i stället=).Han är mycket bättre nu i varje fall,han har ätit upp hela Penicilinet.Han fick sitt sista på Lördags kväll=)men han är fortfarande snorig och lite hostig.Så på Torsdag blir det dagis igen för då ska mamma/Jag jobba.Oxå har Jessica varit här ,vi drack lite kaffe och surrade lite skit och rökte förstås.
I morgon ska jag och Jessica till Birsta å kika på lite bodysar till Casper och en ny mössa för den han har börjar bli lite liten.Men först ska jag till henne och dricka lite kaffe och kika på kläder till Casper=),som jag ska låna av henne,tusen tack Jessica.Det är väldigt snällt av dig=).Nu ska jag slå ner arslet i soffan å kika på Idol för det börjar snart,efter det blir det Desperate Housewifes.Ha en bra kväll=) Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hallåj!!



Kul att du kunnat jobba igen! Hoppas att alla håller sig friska ett tag nu då....

Tjingeling från Kikki

2009-10-01 @ 17:32:59
Postat av: Jessica

hehe.. Jao.. Vi hade trevligt på Birsta.. Och kläderna; det är så lite så.. Mkt bättre med lånekläder än å köpa nya när det endå är under en så kort period.. de växer ju så fort våra små :))

Kramar!

2009-10-05 @ 20:41:00
URL: http://magnussonjessica.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0