Affären m.m

Kom hem för en stund sedan,var tvungen att åka och köpa mjölk ,lite bröd, apelsiner och mat till Bubben (Casper).Apelsinerna är till min käre sambo han ligger för han har feber=(så när vi kom hem pressade jag apelsinerna till honom.Det är väldigt bra att dricka mycket C vitamin när man är krasslig.Hoppas han blir piggare tills i morrn=)mitt lilla hjärte gull.
Sen så tog jag på Casper ny blöja oxå gjorde jag iordning välling så nu ligger han och sover lill hjärta Mammas=)efter det så diskade jag upp disken som var.
I morgon så blir det nog inget speciellt bero på hur Casper mår.
Sen på Fredag så är det tvättstugan mellan 12-17.Har bara det planerat än så länge.
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda,hoppas det blir bra väder så man kan vara ute en stund i varje fall=)
Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på teven en stund,sen blir det nog borstning av tänder och sängen är ganska trött.
Ha en bra kväll allesamman=)Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hallå där!

Kul att dina nya jobbarkompisar verkar bra.

Själv är jag också hemma med sjuka barn + sjuk själv,blä!!

Tur att dom är så stora att dom klarar sig själva...

Men jag har inte sett nåt svintryne i spegeln än så vi överlever nog...

Dina sjuklingar har väl inte fått knorr eller nåt dom heller hoppas jag:))

Kikki



2009-09-03 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0