Det var ett tag sedan nu

Idag så har jag jobbat 8-16 men slutade en timme tidigare,för jag tog ut en timme i friskvård=)så Casper fick komma hem lite tidigare på dagis=),sen for vi hem och förberedde middagen.Det blev hemma gjorda potatis klyftor och hamburgare med bearnise sås,jätte gott blev det=).
I morgon ska jag och min älskade sambo till Peter och Yvonne på middag,oxå ska vi dricka lite gott=).Så Casper ska få vara med sina kusiner och sin Moster tills på Söndag.Men jag vet att det kommer att gå jätte bra=)så klockan 15.00 ska jag lämna Casper i Indal=).
Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på teven,så det blir inget mer skrivit i kväll=).Nu så Emilie har jag skrivit lite i varje fall=)fniss.
Ha en trevlig helg allesamman=) kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas du kommer tillbaka snart :)



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu där du kan vinna en valfri väggtext. Massor av fint att välja på.



Ha en mysig kväll :)

2009-10-29 @ 20:54:17
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Amina

Men hörru damen.. Nu är det nog dags att ta tag i bloggandet igen sörru ;)))

2009-11-16 @ 07:14:44
URL: http://magnussonjessica.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0