Vårdcentralen med Casper

I morse ringde jag Vårdcentralen för Caspers utslag som han fick igår morse,men dom blev mycket värre senare på kvällen. Men dom verkar inte klia på honom i varje fall,så det är ju skönt:)Men tydligen kan dom få sånna utslag efter 3 dagars feber,men nu förhoppningsvis så är det på tillbaka vägen.Läkaren sa att dom försvinner eftersom och dom lämnar inga spår:)oxå kollade han öronen på honom och det visade ingenting,och lyssnade på hjärtat och lungorna och det var hur bra som helst. Plus att han tog ett hals prov på Casper men det tyckte han verkligen inte om:(men det visade inte heller något så det var ju skönt.För annars hade han fått en pennecillin kur:(Efter det var vi och handlade lite på Citygross för jag fick en present där, ett glass paket och ett kaffe paket. Man få tydligen det när man fyller jämnt oxå hanlade jag lite andra saker.
Sen for vi hem och Casper fick lite mallan mål Youghurt,lite äppelpure och ett rån.Lite godsaker får man äta när man är dålig:)Sen efter det blev han så trött så då la jag han i sängen.Somnade på 2 sekunder,han somnade klockan 13.00 och sover fortfarande:) så då var han trött men det tar väl på att han inte är riktigt frisk än oxå är det ju så himla varmt.
Och ett stort GRATTIS till min älskade sambo Stefan som klarade CE teorin idag så nu är det bara uppkörning på det, sen är han klar:)
Till middag idag så blir det tacos och Casper ska få lite hemmagjord potatismos som blev över sen igår och korv:)
I morgon är det dax att jobba börja klockan 07.00-16.30 det blir härligt det i denna värme,för det ska bli kanon väder hela helgen:)
Ha en trevlig helg allesamman!!!!!   /Ciao Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0