Mammas lilla sjukling



Det blev inte så mycket sova av i natt heller,Casper gnällde och var så ledsen.Först så trodde jag att han var hungrig för det lät nästan så.Så jag klev upp och gjorde iordning välling men han ville absolut inte ha:(Men jag tog febern i morse och den visade ingen feber 37.4 så jag hoppas det är på väg mot rätt håll nu:)så jag får tillbaka min glada Casper igen:)Men om febern kommer tillbaka senare idag så ska jag i varje fall ringa vårdcentralen i morgon och höra med dom.
En fråga?Tar det lång tid innan en  tand spricker upp,för han har varit kinkig sen i Söndags och haft feber fram tills idag.Och äter väldigt dåligt,får i han välling och lite dryck och smörgåsrån med ost och smör på, och hemmagjord äppelpuré.Men absolut ingen mat och gröt:(han som älskar gröt:).
Och på Fredag blir Casper 14 månader,gud vad tiden rinner iväg fort.
Nu ska jag kolla lite på andra bloggar:)Kanske skriver lite mera ikväll om inte hörs vi i morrn:)
Tjingeling/Maria

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hej där!



Det tar säkert lite olika lång tid för olika tänder...



Hoppas han slipper mera feber nu!!!

Komihåg att han inte kommer att svälta ihjäl bara för att han kinkar med maten några dagar..:))



Här i Bäck gosar vi med den nya valpen Tanja, hon är jättesöt!!

Hälsningar från oss i Bäck

2009-08-05 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0