Lite bättre natt inatt

Casper fick vällingen igår klockan cirka 19.30,han åt nästan upp alltihopa.Och sedan somnade han så gott,men han vaknade klockan 02.00 och då flyttade jag över honom i våran säng:)men det dröjde en stund innan han somnade om,jag fick kliva upp och gå lite med han.Till slut så somnade han om:)han fick ite att dricka.Nästa gång han vaknade var 07.30 tror jag.Så då fick han välling men åt inte upp allt,efter en stund så fick han gröt åt upp halva portionen i varje fall,och nu ligger han och sover:)
När han vaknade i morse så var han alldeles prickig och jag hoppas att det bara är värme utslag han har fått.Men han är feber fri nu ivarje fall ingen feber 37.4 om jag inte minns fel.
Igår fick jag i varje fall i han en hel portion gröt så det går väl åt rätt håll:)
Nä nu måste jag få lite mat i min mage den kurrar så fasligt.
Ha en bra dag i solen!!!!!!      Tjosan/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0