Lämnat Casper på dagis själv för första gången

Och det gick hur bra som helst,jag lämnade han klockan 9.00 i morse.När vi kom på dagis så var alla ute och lekte,så fröken tog Casper oxå sa hon åt mig att gå hem.Så ringer vi om det är något:)Dom hade varit ute och lekt tills strax före klockan 10.45 för då var det dax för lunch.Dom hade ätit spagetti och köttfärssås.Casper hade tagit tallriken ett par gånger och skulle vända den upp och ner men Fröken (Kicki) höll i tallriken så att det inte skulle hända.Han hade kasta maten på golvet,men han hade även stoppat i mun.Men fröken hade även hjälpt till så att han fick i sig något,efter lunchen så var det frukt.Casper åt lite melon,det tyckte han om:)
Sen klockan 11.30 var det sovning:)Casper hade somnat på 5 fem minuter,så när jag kom och hämtade honom så sov han fortfarande,men jag väntade en stund,stod och pratade med hans fröken en stund,men till slut så vaknade han,så jag slapp väcka honom.För om jag hade väckt honom så hade det inte blivit sån rolig kväll.Så klockan 18.00 var Casper så himla trött så han fick på sig pyjamas och välling,sedan somnade han så gott.Somnade klockan 18.30 och hoppas att han sover till klockan 7.00 i varje fall,för i morse blev det en tidig morgon 05.45.Men han fick välling då, men vägrade att somna om,så det var bara att kliva upp.Men det gör inget för han hade väl sovit sina timmar:)
Till veckan så ska han gå på dagis mellan 8.30-13.30 Tisdag,Onsdag och Torsdag eftersom att jag är hemma nästa vecka.Men förhoppningsvis så ska han gå heltid veckan efter för då ska jag börja att jobba,hoppas jag på:)
Nu ska jag återgå till soffan och teven:) Ha en bra helg allesamman för det ska jag ha:)Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken duktig dagiskille han är!!



2009-08-22 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0