Inskolning på Dagis idag!!!!

Det gick hur bra som helst att skola in Casper på dagis idag,vi skulle vara där mellan 9.30-10.30.Och fröken som var där sa att jag kunde ha gått iväg och kommit tillbaka för hon tyckte det gick så bra:)men hon tyckte det var onödigt när det var första dagen.Och i morrn ska vi vara där mellan 9-10.30 och på Tordag mellan 9-11.30 och Fredag mellan 9-13,på Torsdag blir det även att äta lunch där och på Fredag blir det lunch och sovning får se hur det går:)men det går säkert jätte bra:)och det är väldigt trevlig personal där:)
Sen så när vi kommer hem i morrn så ska hag ha tvättstuga mellan 12-17 och sen vid 14.30 så kommer min syster hit för Emilie ska klippa Christoffer:)
Nu är det bara 5 dagar kvar tills man fyller 30 år=Tant haha
Nä nu ska jag bära ner tvättkorgen så den finns där nere tills i morrn när jag ska tvätta:)
Hörs och Syns Bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0