Indal:)

Sitter här vid datorn uppe i Indal hos Pappa,jag å Casper ska vara här tills i morrn å mysa.Igår var vi till Bjässjön på surströmming men jag åt inte det.Det e ju så himla äckligt:)så vi som inte åt det fick köttfärs biffar å grönpeppar sås.Det var jätte mumsigt:)Och till efterrätt blev det jordgubbar och grädde mums filibaba:)Och mitt stora hjärta är och fiska med Peter uppe i Loböle en bit ovanför Stöde.Men jag ska försöka att skriva lite mera senare idag eller i kväll ,och när jag kommer hem i morrn tänkte jag föra över lite bilder sen midsommar och lite andra bilder:)Men ha en fin dag alla människor.  Kram kram

Kommentarer
Postat av: mli

Nu vill vi ju läsa ett nytt inlägg minst 1 gång om dagen!

2009-08-02 @ 16:50:27
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0