Igår fick jag ett härligt besked

Telefonen ringde runt 09.30 tiden och det var Monica Hillvall som ringde angående jobb,för dom måste ju placera mig någonstans eftersom jag har en tjänst i kommunen=)så på Tisdag till veckan så börjar jag på Ljustagården som ligger i Ljustadalen,ska bli väldigt härligt att börja och jobba.Ska bli spännande att börja på ett nytt ställe=)
Så jag var dit igår och hämtade schema oxå satt vi och pratade lite om vad som gäller,oxå fick jag med mig en massa papper som jag har läst igenom=)
Så klockan 07.00 ska jag infinna mig på jobbet,men först måste jag lämna Casper på dagis.Det blir ju väldigt tidigt men vad är det och göra=)oxå slutar jag klockan 16.00.
Det blir en mjukstart i varje fall=)jobbar Tisdag och Torsdag så det känns skönt=)
Idag vid 13.00 tiden så kommer Pappa(Morfar) hit och hälsar på,för det var ett tag sedan dom träffade Casper.Oxå ska dom kika på korten som jag var och knäppte på Casper.På Polarn & Pyret,jag tyckte att korten blev jätte bra=)
Oxå lär det bli lite fika med dopp=)och lite surr.
Senare i kväll så vet jag inte vad det blir,det blir väl att vara hemma och mysa lite.
Ha en trevlig helg allesamman=)Hoppas på bättre väder Bye bye

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket!! =) Kram

2009-08-28 @ 16:02:37
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hallå där!



Grattis till jobbet! Hoppas att du ska trivas!!!



Kikki

2009-08-28 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0