Idag

Natten har inte varit så vidare bra för Casper har varit dålig,haft 40 grader i feber så klockan 02.30 fick han alvedon,men han sov oroligt och vägra äta något,han vill inte ens ha någon gröt som han älskar.Det enda jag fått i honom är dryck.Och just nu ligger han sover,hoppas att han sover en stund nu:).För det är ju bra att dom sover så mycket,då blir han frisk fortare:)Jag tror att det e mera tänder på gång,men jag vet inte riktigt.Eller så är det förkylning:(
Annars har jag inte gjort något speciellt idag.Men nu ska jag ta mig en rök.
Men ha en bra dag!!!!!Ciao

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hej där!



Har varit och köpt lite saker till Casper idag... Medans jag är i "Caspertagen" tänkte jag passa på

att kika in på din nya blogg.



Vad får man se, lilleman är sjuk:(((

Hoppas att han kryar på sig snart!



Kryapådigkramisar från oss i Bäck!!!

2009-08-04 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0