Fotografering

Idag blir det Birsta med syster,vi ska fotografera barnen.Dom håller till på Polarn och Pyret:)Syrran ska plocka upp mig och Casper,det blir väl efter lunch någon gång:)Efter det så blir det väl till att åka hem igen:)
Casper är i varje fall bättre nu från förkylning och feber,så det är väldigt skönt.Och han äter mycket bra nu oxå,han äter nästan bättre nu än han gjorde förrut:)men han ha det lite besvärligt med tänderna,han håller på att få 4 st hörn tänder så det kliar väl på honom:)
I morgon är det väl tänkt att jag å Casper ska på Selånger Marknad å kika lite, eller kanske blir det på Söndag.Vi får väl se när det blir:)
Och till veckan på Tisdag ska jag skola in Casper på dagis,det ska bli spännande.Vi ska vara där mellan 9.30-10.30 men det kommer att gå bra:)
Det var allt för idag och ha en trevlig helg allesamman för det ska jag ha:)
                                                                                
Bye bye!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helené

Härromdagen var Roger och Elton och fota på Pop :) Ska bli spännande att se resultatet!



Vi kanske se på marknaden då :)

2009-08-15 @ 07:52:18
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0