Först Dagis sen städat och grejjat

Vaknade klockan 07.00 idag men vi klev inte upp förrän klockan 07.30 så då fick Casper sin gröt,han får gröt från 1½ år och den gröten verkade han tycka om=).Sen så var det dax för kläder,sen så begav vi oss ner till dagis där han ska vara mellan 08.30-13.30 idag=)hoppas att allt har gått bra=)sen ska vi hem och förbereda maten tills min älskade sambo kommer hem=)men jag har hunnit att göra mycket idag i varje fall,har dammsugit,slängt ut alla mattor,torkat golvet,diskat,duschat och laddat över lite kort från mobilen,och suttit här en stund=)och jag som skulle bara ta det lungt idag men men.Jag får göra det i morrn i stället=)
Nu ska jag snart iväg och hämta Casper på dagis=)
Men ha en bra dag i solen,så hörs vi i morrn=)
Hej Svejs i Lingonskogen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0